Al jaren een tevreden klant. Duidelijk en zakelijk correct. Dikke prima.

Zeer fijne leasemij.

Ik ben erg tevreden over onze leasemaatschappij. Snel en adequaat antwoord op vragen en marktconforme tarieven.

Alles loopt gesmeerd met Friesland lease. Makkelijk te bereiken en bij problemen wordt snel een oplossing gezocht.

Heb eigenlijk nooit contact met ze. 1 keer over ruitschade en dat is prima opgepakt.

Afgelopen jaren een betrouwbare indruk gekregen van de lease maatschappij.
Afgelopen jaren een betrouwbare indruk gekregen van de lease maatschappij.
ze staan je altijd netjes te woord, zijn vlot in antwoorden en doen niet moeilijk bij extra onderhoud zoals bvb een ruitenwisser die even iets eerder moet dan normaal, ze zijn hier reëel in.

kortom prima maatschappij,

Vlotte service / accurate beantwoording van vragen / komen afspraken na

Geen contact alleen bij schade super geregeld

Ervaringen tot nog toe positief. Het enige wat voorgevallen is, is dat ik 3 keer achter een groene kaart voor de caravan aan moest bellen. De schuld hiervan lag echter niet bij Friesland lease maar... Ervaringen tot nog toe positief. Het enige wat voorgevallen is, is dat ik 3 keer achter een groene kaart voor de caravan aan moest bellen. De schuld hiervan lag echter niet bij Friesland lease maar bij de verzekeraar. Dat was het enige wat even vervelend was, maar kan een keer gebeuren. Verder prima ervaringen.