Afgelopen vier jaar met veel plezier mijn lease auto bereden, hierdoor weinig contact gehad met Frieslandlease medewerkers. Bij aanschaf en advies goed geholpen.

Ervaringen zijn goed, wanneer nodig wordt er direct gehandeld.

Mijn ervaring met leasemaatschappij De Friesland is prima. De contacten die we met elkaar hebben zijn gering maar als er een keer iets is wordt er snel gereageerd en worden zaken opgelost.

Goed 1 x in de 5 jaar contact als er een nieuwe lease auto moet komen/

Prima contact.
Aangezien de auto goed functioneert is er ook geen reden om aanvullend contact te leggen.

Prima leasemaatschappij

Ervaring met Friesland Lease is positief. Recentelijk een aanrijding gehad met mijn Mercedes E-Klasse - auto snel afgevoerd, alternatief geregeld en gerepareerd in "no time".
Super...
Super service, geen wachttijden , oplossing gericht !

Leasen is ontzorgen en dat doet Frieslandlease uitstekend. Geen bureaucratie en snelle afwikkeling.

De leasemaatschappij ondersteunt de berijder door bijvoorbeeld een reminder voor het wisselen van de banden 2x per jaar.

Zitten al jaren ondergebracht bij Friesland en hebben geen redenen om over te stappen naar een andere maatschappij. We leasen na volle tevredenheid.