Prettige samenwerking, goede service en altijd snel antwoord.

Prima. duidelijke afspraken goede service

Het afsluiten van mijn leasecontract in februari dit jaar ging zeer vlot. Vragen over het contract werden snel en duidelijk beantwoord. Verder heb ik geen contact meer gehad met Friesland Lease... Het afsluiten van mijn leasecontract in februari dit jaar ging zeer vlot. Vragen over het contract werden snel en duidelijk beantwoord. Verder heb ik geen contact meer gehad met Friesland Lease omdat ik geen enkel probleem met mijn private lease auto heb gehad.

Geen problemen, wat ik alleen iets minder vindt is dat jullie bij een bepaalde kilometerstand geen opdracht gaven voor het vervangen van de remblokken wat volgens de garage wel nodig was, ik vindt... Geen problemen, wat ik alleen iets minder vindt is dat jullie bij een bepaalde kilometerstand geen opdracht gaven voor het vervangen van de remblokken wat volgens de garage wel nodig was, ik vindt namelijk dat je op het gebeid van veiligheid nooit mag besparen, het is verder wel goed gegaan maar toch.........

Ik rijd via mijn huidige baas al 7 jaar een auto van Friesland Lease. Nooit problemen ondervonden bij onderhoud, reparaties en schade. Veiligheid gaat voor alles. Bij vragen kun je ze rechtstreeks... Ik rijd via mijn huidige baas al 7 jaar een auto van Friesland Lease. Nooit problemen ondervonden bij onderhoud, reparaties en schade. Veiligheid gaat voor alles. Bij vragen kun je ze rechtstreeks benaderen en je wordt altijd goed geholpen. Dik in orde.

Buiten de service beurten via de garage geen contact gehad met de Lease medewerkers

Mijn ervaring als leaserijder (!) met de Leasemaatschappij in het afgelopen jaar was uiterst beperkt vanwege het ontbreken van de noodzaak daartoe.

Goede en snelle service

Die is zeer goed