Frieslandlease denkt helemaal niet mee met haar klanten en is alleen maar gericht op "eigenbelang"

Dag,
Dag,
Ik ervaar Friesland lease als een betrouwbaar en accuraat bedrijf. Ze zijn klantvriendelijk en denken oplossingsgericht. De leaserijder wordt ontzorgd en niet belast met allerlei autovraagstukken.
Kortom Friesland lease is een betrouwbare klantvriendelijke organisatie!
Vriendelijke groet,
Eric Tuit

De keren dat ik contact heb gehad met Friesland lease verliepen prettig en constructief. Problemen worden snel en goed opgelost.

Mijn ervaring is voldoende met de leasemaatschappij. Bij aanschaf van de auto was de leasemaatschappij niet op de hoogte van de regels van het bedrijf, welke ik als nieuwe werknemer ook niet kende.... Mijn ervaring is voldoende met de leasemaatschappij. Bij aanschaf van de auto was de leasemaatschappij niet op de hoogte van de regels van het bedrijf, welke ik als nieuwe werknemer ook niet kende. Dit heeft tot verwarring geleid. Daarna is de bestelling vlot verlopen.

Goed, heb behalve de aanvraag verder nog geen contact gehad met leasemaatachappij

Ik ben zeer tevreden over de passende oplossing die is gezocht voor mij als beginnende ondernemer. Er is met mij meegedacht en daarbij is een goede service verleend.

Heel tevreden, alles is soepel verlopen.

Ik ben tevreden over Friesland Lease. Vragen worden duidelijk beantwoord en verzoeken uitgevoerd. Het afgelopen jaar is de snelheid waarmee vragen worden beantwoord iets afgenomen.