Friesland Lease is al vele jaren onze betrouwbare en servicegerichte mobiliteitspartner. De koppeling tussen relatie-service-flexibiliteit-kwaliteit-prijs is uitstekend.

Volledig tevreden.

Dit jaar nog geen contact met ze gehad.

Plezierig goede samenwerking. Als er iets is met de auto dan wordt het snel opgepakt of geven goed advies wat te doen.

Prima, goede offerte traject, juiste auto ontvangen. Alleen jammer dat er pas vervangend vervoer is na 24 uur, soms wat lastig als je auto wel voor een hele dag naar de garage moet.

Elk contact is nuchter, zakelijk, correct en efficiënt, alle afspraken worden nagekomen en wat op papier staat gebeurt ook echt. Kortom, ik heb Friesland Lease nog op geen enkel zwak punt... Elk contact is nuchter, zakelijk, correct en efficiënt, alle afspraken worden nagekomen en wat op papier staat gebeurt ook echt. Kortom, ik heb Friesland Lease nog op geen enkel zwak punt kunnen betrappen.

PRIMA TELEFONISCHE INFO BIJ HET AFLOPENDE CONTRACT
OVERZICHTELIJKE MOGELIJKHEDEN VOOR VERNIEUWING CQ. VERLENGING

Ik heb weinig contact met de leasemaatschappij wat natuurlijk komt omdat ik zonder problemen gebruik maak van mijn lease auto dus in het algemeen is de ervaring positief.

Algemene ervaring met FrieslandLease zijn positief. Communicatie is te alle tijde positief en constructief geweest en er wordt meegedacht in oplossing.

Mijn ervaring is prima. Op telefonisch contact wordt vriendelijk en positief, medenkend gereageerd.