Friesland lease is een topbedrijf. Contact loopt plezierig via Sipke van der Ploeg.

De ervaring die ik heb met Friesland Lease als wagenparkbeheerder vind ik wat dubbel.
Wat we hebben afgesproken met elkaar, is kennelijk moeilijk realiseerbaar in de praktijk.
We hadden...
We hadden ingezet op totale ontzorging van het wagenparkbeheer, maar gebleken is dat we er zelf nog te veel tijd in moeten investeren. De facturenstroom is niet significant verminderd. In plaats van 12 verzamelfacturen per jaar krijgen we nog steeds mmer dan 50-60 facturen per jaar binnen. Dat moet echt beter.

Alles gaat prima via Friesland Lease, we hebben weinig contact doordat alles goed is geregeld. Met kleine regelmaat word je op de hoogte gehouden van veranderingen of meldingen dat er onderhoud moet... Alles gaat prima via Friesland Lease, we hebben weinig contact doordat alles goed is geregeld. Met kleine regelmaat word je op de hoogte gehouden van veranderingen of meldingen dat er onderhoud moet komen danwel nieuwe banden tijdens de seizoenswisseling.

Goed tevreden over de afhandeling van vragen etc.

Ik ben erg tevreden over Friesland Lease. Met name de heldere, accurate en snelle beantwoording van mijn vragen stemt mij tot grote tevredenheid. Ook de vriendelijke contacten met de medewerkers... Ik ben erg tevreden over Friesland Lease. Met name de heldere, accurate en snelle beantwoording van mijn vragen stemt mij tot grote tevredenheid. Ook de vriendelijke contacten met de medewerkers zijn zeer waardevol.

Contact met binnen en buitendienst is onveranderd goed. Ik blijf moeite houden met de dames van de receptie/ telefonistes. Dat kan nog steeds beter.

Prettig contact en altijd bereid mee te denken over aanpassingen in het wagenpark

Service is goed te noemen, bij ongeval of pech is er direct actie bij FL. wij zijn niet geheel tevreden over de communicatie met FL, verloopt nog wel eens stroef, dit is echter ook al bij FL... Service is goed te noemen, bij ongeval of pech is er direct actie bij FL. wij zijn niet geheel tevreden over de communicatie met FL, verloopt nog wel eens stroef, dit is echter ook al bij FL aangegeven

Het is prettig samenwerken met FrieslandLease. We hebben korte lijnen en vragen worden snel opgepakt.

Prima services / korte lijnen en informatief