Onze ervaring met de leasemaatschappij is prima. Altijd een snelle reactie en er wordt meegedacht.

Ik heb 20 jaar schadevrij gereden. Nu, met sensoren rondom, heb ik in een jaar twee keer een grote deuk (zijkant tegen paaltje en achterkant tegen laag hangend beton in parkeergarage) gereden. Niet... Ik heb 20 jaar schadevrij gereden. Nu, met sensoren rondom, heb ik in een jaar twee keer een grote deuk (zijkant tegen paaltje en achterkant tegen laag hangend beton in parkeergarage) gereden. Niet alleen werd dit keurig opgelost maar werd er door de mensen bij Friesland Lease ook heel sociaal mee omgegaan; "joh, kan gebeuren, we regelen dat het goed komt".

Wat ik hier van heb geleerd? Niet 100% vertrouwen op de sensoren en lekker bij Friesland Lease blijven.

Ik ben erg tevreden vanwege grote mate van klantgerichtheid en flexibiliteit in de dienstverlening

Snelle reactie, goede contacten en duidelijke afspraken. Ook bij inleveren van auto gaan ze soepel om.

Positief , behulpzaam en vooruitstrevend !

Een prettige organisatie waarbij je als klant een naam hebt en geen nummer. Men denkt mee in de situatie zoals deze bij ons bedrijf is.

We hebben al meerde jaren een positieve ervaring

De afwikkeling van het bedrag dat we terug zouden krijgen vonden we lang duren.