Over het algemeen goed, soms was de aangevraagde bus niet voorhanden en moesten we het doen zonder navigatie en cruise controle.

Eenvoudig te regelen en een snelle en correcte afhandeling.

Goede club. Ruim, flexibel aanbod van auto's; alle maten en uitvoeringen. Toegankelijk en betrouwbaar. Dat zijn wat mij betreft de belangrijkste elementen. Wanneer je een auto nodig hebt voor... Goede club. Ruim, flexibel aanbod van auto's; alle maten en uitvoeringen. Toegankelijk en betrouwbaar. Dat zijn wat mij betreft de belangrijkste elementen. Wanneer je een auto nodig hebt voor een middellange termijn is Friesland Lease de juiste partij.

Ondanks dat ik de laatste keer een wat mindere auto had.. vind ik de service van Friesland Huur altijd fijn & snel! Zelfs als je vragen hebt staan ze voor je klaar en weten ze al joun vragen te... Ondanks dat ik de laatste keer een wat mindere auto had.. vind ik de service van Friesland Huur altijd fijn & snel! Zelfs als je vragen hebt staan ze voor je klaar en weten ze al joun vragen te beantwoorden.

Wat ik ook fijn vind is dat ik een keer heb meegemaakt dat de auto uit de prijsklasse die ik had er niet meer was en ik een auto uit een duurdere klasse mee kreeg voor de dezelfde prijs!! Dat is waar voor je geld

Al jarenlang zeer tevreden!

Super... klantvriendelijk en super snel alles geregeld

Alles keurig verlopen