Heel goede ervaring met aanvraag en verdere afhandeling

Al vanaf het eerste contact heb ik ervaren dat ze servicegericht en meedenkend zijn. Elke keer komen ze met de juiste oplossing en de lijnen zijn kort.

Zeer tevreden! Denken mee, geven eerlijke adviezen en gaan ook op de stoel van de ondernemer zitten

Ik ga binnenkort het 5 de jaar in dat ik de Opel lease bij Friesland lease. en ik ben tot nu toe zeer tevreden .

Heel goed! Snel en persoonlijk! Goede service!

De algemene ervaring is goed. Contact verloopt prettig, service naar de berijders is goed en afspraken worden nagekomen. Afgelopen zomer maanden was dit echter wel wat minder. Er bleven meer zaken... De algemene ervaring is goed. Contact verloopt prettig, service naar de berijders is goed en afspraken worden nagekomen. Afgelopen zomer maanden was dit echter wel wat minder. Er bleven meer zaken liggen, werden wat vergissingen gemaakt en wat fouten bij berijders.

Duidelijk in communiceren, supersnel in helpen van oplossingen en uiterst klantgericht.

Mijn ervaring met Frieslandlease is prima. Ik heb weinig contact met ze maar als er iets is wordt het vlug opgelost.

Ervaringen zijn uitstekend; vooral met mijn vaste contactpersoon Hoite Schaap!