Administratieve opvolging is niet steeds geweest wat er van verwacht wordt ondanks afgesproken procedures e.d. waardoor met name onze financiële administratie voor het vaststellen van de... Administratieve opvolging is niet steeds geweest wat er van verwacht wordt ondanks afgesproken procedures e.d. waardoor met name onze financiële administratie voor het vaststellen van de wettelijke bijtelling extra werkzaamheden heeft moeten verrichten.

Fijne samenwerking met de binnendienst.

Ik ben erg tevreden over mijn contacten met Frieslandlease. Mijn vaste contactpersoon is snel, adequaat en vriendelijk en de tarieven en condities zijn marktconform.

Die is positief, er wordt pro actief mee gedacht

Werkt snel, zakelijk en toch ook met een personal touch, top

Wij zijn sinds dag een goed, netjes en accuraat geholpen door de Lease adviseurs. Ga zo door zou ik zeggen.

Correcte afhandeling na overlijden van mijn echtgenoot om de auto op mijn naam te zetten

Jullie zijn goed bezig

Geen bijzonderheden mbt de auto. Het contact is beperkt tot de financiële transactie van de lease. We waarderen wel de uitnodigingen die we ontvangen voor sponsor gerelateerde activiteiten van... Geen bijzonderheden mbt de auto. Het contact is beperkt tot de financiële transactie van de lease. We waarderen wel de uitnodigingen die we ontvangen voor sponsor gerelateerde activiteiten van Friesland Lease.