Contact is zeer minimaal, zoals het hoort wat mij betreft.
Contact is zeer minimaal, zoals het hoort wat mij betreft.
Wel is het jammer dat afspraken over moment van afschrijven maamdtermijn regelmatig wordt vergeten en schijnbaar in het systeem niet is door te voeren

Soms wat traag in het reageren en lang moeten wachten op uitsluitsel over een restitutie. De eerste keren liepen de incasso’s niet goed (er werd steeds twee weken eerder geïncasseerd dan... Soms wat traag in het reageren en lang moeten wachten op uitsluitsel over een restitutie. De eerste keren liepen de incasso’s niet goed (er werd steeds twee weken eerder geïncasseerd dan afgesproken, maar is goed opgelost). Verder prettig contact, contract prima in orde.

Ben zeer tevreden over deze leasemaatschappij .

Alles loopt zoals het moet

Behalve de aanvangsprocedure en de maandelijkse betalingen geen contacten gehad.
Prima toch !

Dankzij de flexibele maar realistische houding van Friesland lease t.o.v. mijn afgegeven intentieverklaring door mijn werkgever, was het dankzij hun toch voor mij mogelijk om een voertuig te leasen.... Dankzij de flexibele maar realistische houding van Friesland lease t.o.v. mijn afgegeven intentieverklaring door mijn werkgever, was het dankzij hun toch voor mij mogelijk om een voertuig te leasen. Waarvoor nogmaals mijn hartelijke dank!

Tot nu tor alleen maar positief

Vlotte en nette behandeling van de aanvraag. Ook de administratieve verwerking, zoals de toezending van nota’s en dergelijke, geeft geen aanleiding tot het maken van negatieve opmerkingen.

Ik heb tot nu toe geen nare ervaringen gehad met de leasemaatschappij. Ook niet tien ik een schade had gereden werd ik prima en duidelijk geholpen. Verder geen bemoeienis gehad.