Dito lease maatschappij die snel anticipeert op behoeften en mee denkt. We maken er te weinig gebruik van, maar merken dat Friesland Lease alle ontwikkelingen op mobiliteitsgebied nauwlettend volgt... Dito lease maatschappij die snel anticipeert op behoeften en mee denkt. We maken er te weinig gebruik van, maar merken dat Friesland Lease alle ontwikkelingen op mobiliteitsgebied nauwlettend volgt en daarmee klanten goed kan informeren.

Wij zijn zeer tevreden over Friesland Lease. Zeer prettige contacten en goede en vlotte afwikkeling van zaken.

Zeer tevreden. Van offerteverzoek t/m bestellen auto, telefonisch contact/advies etc. verloopt altijd correct en vlot.

Wij zijn zeer tevreden over FrieslandLease. Los van hun inzet op duurzaamheid, is het ene leasemaatschappij die met goede voorstellen komt, en de afspraken nakomt.

Als klantgerichtheid, flexibiliteit, kwaliteit, nuchterheid, prijs en snelheid van belang zijn dan is Frieslandlease de partij.

Wij zijn zeer tevreden met Friesland Lease, altijd alles correct geregeld.

Onze ervaringen met Friesland Lease zijn erg positief. Denkt goed mee en handelt naar onze vraag.

Prettig en correct

De contactpersonen van de leasemaatschappij zijn zeer deskundig en reageren ook erg snel.