Zeer tevreden, vragen worden vlot afgehandeld en ik wordt ook keurig geïnformeerd als ik voor onderhoud of winterbanden mij moet melden!

De algemene ervaring is gematigd positief. Bij wisseling van leaseauto was de nieuwe (gebruikte) leaseauto zeker niet klaar voor aflevering. Dat is uiteindelijk hersteld maar nog is het een auto met... De algemene ervaring is gematigd positief. Bij wisseling van leaseauto was de nieuwe (gebruikte) leaseauto zeker niet klaar voor aflevering. Dat is uiteindelijk hersteld maar nog is het een auto met diverse krassen en tekenen van de vorige eigenaar. Daarnaast ontstonden er direct kleine gebreken die het vertrouwen niet hebben opgekrikt.

Niets op aan te merken

Deze is zeer positief. naast de primaire taak pakt met ook relatiebeheer gedegen op. ook voorlichting en ontwikkelingen worden aangestipt.

Zeer professioneel en behulpzaam.

Als gebruiker van de leaseauto verneem ik weinig van de leasemaatschappij. De autogarage regelt alles hiermee en ikzelf zorg voor de bandenwissel en onderhoud. Gewoon goed en tevreden.

Prima, klantvriendelijk.

Zeer tevreden! Alle tijd wordt er voor je genomen, hoeveel vragen je ook hebt. Er wordt gekeken naar wat het beste past bij je persoonlijke situatie en budget. Geen verkooppraatjes om klanten binnen... Zeer tevreden! Alle tijd wordt er voor je genomen, hoeveel vragen je ook hebt. Er wordt gekeken naar wat het beste past bij je persoonlijke situatie en budget. Geen verkooppraatjes om klanten binnen te halen, maar “menselijk” contact. Je wordt serieus genomen en ook zo behandeld.