Ben tevrede over friesland lease in het verleden heb ik helaas gebruik moeten maken voor exttra diensten ze hebben mijn daar goed en snel mee geholpen

Prima, Friesland Lease denkt goed met de berijder mee. Er wordt niet beknibbeld op onderhoud, zelfs tegen het einde van het contract is de auto in prima staat en geeft zelfs met 2 ton op de teller... Prima, Friesland Lease denkt goed met de berijder mee. Er wordt niet beknibbeld op onderhoud, zelfs tegen het einde van het contract is de auto in prima staat en geeft zelfs met 2 ton op de teller nog een veilig en betrouwbaar gevoel.

Ervaringen zijn gewoon goed. Korte lijnen, afspraken worden nagekomen en goed bereikbaar.

Heb doorgaans weinig tot niks te doen met de leasemaatschappij, maar deze zomer wel. De auto stopte ermee tijdens de start van de vakantie en alles is toen echt keurig geregeld. Ervaring was zeer... Heb doorgaans weinig tot niks te doen met de leasemaatschappij, maar deze zomer wel. De auto stopte ermee tijdens de start van de vakantie en alles is toen echt keurig geregeld. Ervaring was zeer positief en een dag later dan gepland hebben we toch aan een geslaagde vakantie kunnen beginnen.

Contacten verlopen erg gemakkelijk. Friesland lease is toegankelijk, stelt zich service vriendelijk en behulpzaam op en denkt graag mee. Erg tevreden over.

Zeer tevreden over snelle actie en communicatie

Geen vermeldenswaardige ervringen. Meeste contacten verlopen via onze wagenparkbeheerder.