Prima ervaring

Snel en goed passend leasevoorstel voor de gewenste auto. Doordat de auto tevens een voorraadbestelling was werd deze ook snel geleverd. Daarnaast werd ook de betreffende tank pas keurig op tijd... Snel en goed passend leasevoorstel voor de gewenste auto. Doordat de auto tevens een voorraadbestelling was werd deze ook snel geleverd. Daarnaast werd ook de betreffende tank pas keurig op tijd geleverd. Kortom ik kon snel en tevreden weer verder rijden met de gewenste auto passend in het leasebudget

Zeer tevreden met de service van Frieslandlease.
Met vragen en/of problemen kan ik op verschillende manieren, terecht.
Ook de pro-actieve houding van Frielandlease bevalt me zeer. Zeer tevreden met de service van Frieslandlease.
Met vragen en/of problemen kan ik op verschillende manieren, terecht.
Ook de pro-actieve houding van Frielandlease bevalt me zeer.
Dat neemt veel zorgen weg.

Goede ervaringen, betrouwbaar, goed toegankelijk (bereikbaar) en flexibel.

Prima, geen issues.altijd vriendelijk en duidelijk.

Friesland Lease ontzorgt op maat. Dat betekent dat oplossingen gezocht worden die precies bij de klant passen, om wat voor reden dan ook. Bijvoorbeeld winterbanden wisselen en onderhoud door de... Friesland Lease ontzorgt op maat. Dat betekent dat oplossingen gezocht worden die precies bij de klant passen, om wat voor reden dan ook. Bijvoorbeeld winterbanden wisselen en onderhoud door de garage, tot en met soepele verlenging van het contract. Nooit dwang of eindeloze keuze- menu's met slechts beperkte keuzes. De klant mag zelf kiezen waar één en ander te doen, mits kwaliteit gegarandeerd natuurlijk.

Ik heb weinig contact gehad met de leasemaatschappij omdat ik geen enkele klacht heb noch problemen met mijn leaseauto. De spaarzame contacten die er zijn geweest, zijn naar tevredenheid verlopen.... Ik heb weinig contact gehad met de leasemaatschappij omdat ik geen enkele klacht heb noch problemen met mijn leaseauto. De spaarzame contacten die er zijn geweest, zijn naar tevredenheid verlopen. Geen wachttijden aan de telefoon, antwoorden worden snel gegeven.

Gewoon zorgeloos rijden

De communicatie laat zeer te wensen over, in mijn eerste 5 jaar niet 1x een belletje gehad van hoe het gaat en of alles naar wens was, nu net mijn 2e auto ontvangen die 3 maand later is geleverd als... De communicatie laat zeer te wensen over, in mijn eerste 5 jaar niet 1x een belletje gehad van hoe het gaat en of alles naar wens was, nu net mijn 2e auto ontvangen die 3 maand later is geleverd als de planning was. maar ben niet 1x op de hoogte gebracht dat het later werd of dergelijk, heb continu zelf moeten vragen wat de status was.

Prima ervaring, dit jaar een nieuwe contract afgesloten met een nieuwe auto. Vlotte reactie op offertes en verdere afhandeling heel soepel