Zeer tevreden. Goed contact en snelle afhandeling van de vragen.

Ik ben zeer tevreden met mijn leasemaatschappij. Zij bestoken me niet met onzinnige vragen en aanbiedingen, maar voldoen wel ruimschoots aan mijn behoeftes en verwachtingen en zijn bovendien zeer... Ik ben zeer tevreden met mijn leasemaatschappij. Zij bestoken me niet met onzinnige vragen en aanbiedingen, maar voldoen wel ruimschoots aan mijn behoeftes en verwachtingen en zijn bovendien zeer attent en ter zake kundig.

Algemene ervaring is goed.

Prima, lekker vlot en soepel

Prima service en informatie.....en zo fiets ik uitstekend met mijn leasefiets in en om rotterdam!

Top geregeld. Alles volgens afspraak.

Contact wat ik gehad heb met Friesland Lease was verrassend prettig. Kan hen dan ook van harte aanbevelen!

Zeer correcte informatie

Vrijwel iedereen die ik binnen Friesland Lease spreek neemt de tijd voor me. Dat merk ik in de bereidheid om vragen te beantwoorden, afspraken in te plannen en de wil om me te helpen. Al met al... Vrijwel iedereen die ik binnen Friesland Lease spreek neemt de tijd voor me. Dat merk ik in de bereidheid om vragen te beantwoorden, afspraken in te plannen en de wil om me te helpen. Al met al sluit ik altijd een gesprek of afspraak af met het gevoel dat ik als klant ook echt gewaardeerd word. Terwijl ik stiekem wel weet dat ik ook maar een 'klein klantje' ben met een privé lease contract.

Snel en goed geregeld.