Creatief, flexibel en denken in oplossingen!

De samenwerking met Frieslandlease is prima.

Wij zijn zeer tevreden met de dienstverlening. Heel correct en accuraat. Standaard handeling die wij eerder zelf regelden worden nu overgenomen. Dat spaart ons tijd. De gekozen partners zijn... Wij zijn zeer tevreden met de dienstverlening. Heel correct en accuraat. Standaard handeling die wij eerder zelf regelden worden nu overgenomen. Dat spaart ons tijd. De gekozen partners zijn vriendelijk, correct en ter zake kundig.

Mijn algemene ervaring met Friesland Lease is uitstekend. Vragen worden snel en professioneel beantwoord. Daarbij zijn de medewerkers zeer vriendelijk en voorkomend.

Ik heb goede ervaringen met Friesland Lease. Gemoedelijke sfeer op hun locatie en altijd behulpzaam. Prijzen zijn erg netjes, zeker voor de service die je ervoor terugkrijgt.

Prettige snelle reacties op alle vragen en oplossingsgericht.

Goed en flexibel

1) Lease tarieven veel hoger dan bij andere lease maatschappijen
2) ik mis de haal en breng service voor een service beurt zoals die bij Athlon wordt aangeboden
3) Bij een recente...
1) Lease tarieven veel hoger dan bij andere lease maatschappijen
3) Bij een recente aanrijding (zware beschadiging achterzijde) na melding geen enkele service ondersteuning vanuit friesland lease - Ik moest zelf me maar melden van E care - die toen geen vervangende auto beschikbaar had, etc. heeft mij een dag werk gekost. gewoon heel erg slecht!

Als leaserijder heb ik geen voordelen gezien van de onderhandelingen tussen friesland lease en auto dealer. Athlon gaf een aanbieding op basis van de offerte van de dealer die ik heb bezocht en op... Als leaserijder heb ik geen voordelen gezien van de onderhandelingen tussen friesland lease en auto dealer. Athlon gaf een aanbieding op basis van de offerte van de dealer die ik heb bezocht en op basis van een dealer van hun eigen keuze. dat scheelde ong. 3.000 EUR waardoor de auto in mijn budget paste.

Bij het halen van de auto was de instructie zeer matig (betreffende persoon elke uitleg zou geven was niet aanwezig). Verdere uitleg over randvoorwaarden (winterbanden, service ed. is helemaal niet... Bij het halen van de auto was de instructie zeer matig (betreffende persoon elke uitleg zou geven was niet aanwezig). Verdere uitleg over randvoorwaarden (winterbanden, service ed. is helemaal niet gegeven).