Friesland lease is een relatief dure leasemaatschappij. Daarnaast kan het meedenken met de situatie en de wensen van de klant veel beter, er is beperkt sprake van 'maatwerk'. Postief punt is dat de... Friesland lease is een relatief dure leasemaatschappij. Daarnaast kan het meedenken met de situatie en de wensen van de klant veel beter, er is beperkt sprake van 'maatwerk'. Postief punt is dat de schades snel worden afgehandeld.

Geen ervaring te melden. Geen contact gehad. Alles is blijkbaar geregeld. Ik denk er verder ook nooit over na.

Gaat goed.Geen klachten.

Gaat prima zo

Redelijk goed.

Vanuit de individuele leaserijder heb ik geen op-/of aanmerkingen, als bedrijf dat voor haar medewerkers gebruik maakt van Friesland lease, vind ik de organisatie weinig flexibele en meedenken met... Vanuit de individuele leaserijder heb ik geen op-/of aanmerkingen, als bedrijf dat voor haar medewerkers gebruik maakt van Friesland lease, vind ik de organisatie weinig flexibele en meedenken met de klant.

Vreemd dat mijn werkgever een rekening krijgt van de garage omdat het onderhoud, wegens een gebrek aan de auto, een week duurde.

Weinig contact met de Leasemaatschappij. Dus kan daar niks zinnigs over zeggen.