Heel fijn, snelle en makkelijke communicatie. Duidelijkheid en fijne app

Kwamen van andere leasemaatschappij : die nooit bereikbaar was , waar we nu nog na 2 jaar wachten op antwoord van e-mail, nooit niets wisten als je wat vroeg !
Dan is jullie lease maatschappij...
Dan is jullie lease maatschappij een verademing : voor vragen kun je altijd bellen en zijn jullie bereikbaar : prima . Schriftelijk wordt er ook vrij vlot gerageerd , dus alles prima : houden zo

Bij mail zeer snel antwoord, makkelijk benaderbaar.

Ik ben uiterst tevreden over FrieslandLease. De medewerkers zijn zeer ter zake kundig, vriendelijk en zijn altijd behulpzaam als je een vraag hebt omtrent de leaseauto, of wijziging van het... Ik ben uiterst tevreden over FrieslandLease. De medewerkers zijn zeer ter zake kundig, vriendelijk en zijn altijd behulpzaam als je een vraag hebt omtrent de leaseauto, of wijziging van het leasecontract.

Professioneel en met name tevreden over het goede account management en flexibiliteit

Scherpe voorwaarden en vlotte afhandeling. Geen nummer maar een persoonlijke aandacht.

Klantvriendelijk.
Correct,en punctueel op een positieve manier.

Goed, toegankelijk, kundig en vriendelijk