Prima regeling

Prettige communicatie, deskundig advies.

Ik vind het gehele proces van offerteaanvraag, orderbevestiging en aflevering uitermate zorgvuldig en professioneel. Elk contact is correct en plezierig.

Friesland Lease denkt mee met onze organisatie en bestuurders. Hierbij staat persoonlijk contact centraal.

Prima samenwerking met Friesland Lease

Ik ben zeer tevreden over de ondersteuning en de vlotte reacties en behulpzaamheid bij vragen van mijn kant.

Ik ben alleen maar positief over de leasemaatschappij, als er iets met mijn auto aan de hand is kan ik meteen naar de garage en wordt alles snel geregeld.

Ben uitermate tevreden over de leasemaatschappij. Een belangrijke factor jullie medewerkers die er alles aan doen om het ons als berijders te laten 'genieten' van zorgeloos autorijden. Ben uitermate tevreden over de leasemaatschappij. Een belangrijke factor jullie medewerkers die er alles aan doen om het ons als berijders te laten 'genieten' van zorgeloos autorijden.
Service, antwoorden en begeleiding zijn goed.

Algemene ervaring met Friesland Lease in vergelijking met andere lease bedrijven is goed tot zeer goed. Vriendelijke en correcte afhandeling. Vooral klant gericht en grote mate van ontzorging.

Goed, zeer professioneel en klantvriendelijk