Friesland Lease is wellicht niet de goedkoopste, maar zie je ook weer terug in een uitstekende flexibele dienstverlening waarin meegedacht wordt met de klant.

Mijn ervaring met Friesland Lease is goed. Over het algemeen weinig contact maar wanneer er iets is wordt het snel en keurig afgehandeld. Geen klachten.

Friesland Lease is voor mij een partner welke meedenkt over de aanschaf van mijn lease auto en de mogelijkheden onderzoekt hoe ik binnen de gestelde budgeten een voor mij passende auto levert.

Friesland Lease is een innovatieve onderneming gericht op duurzaamheid, energie en milieu bewust en klantgericht.

Mijn ervaringen met Friesland Lease zijn positief, goed bereikbaar en ondernemen snel actie.
Goede voorlichting en duidelijke afspraken.

Prima, been problemen tot opheden

Friesland lease is een organisatie welke perfect bij onze visie van gezond en vertrouwd zaken doen past.

Betrouwbare partner, met een open communicatie.

Altijd goede communicatie en bereid om mee te werken wanneer een er een gunstige situatie voor een bereider kan worden gecreëed door b.v. het contract open te breken indien het beter uitkomt i.v.m.... Altijd goede communicatie en bereid om mee te werken wanneer een er een gunstige situatie voor een bereider kan worden gecreëed door b.v. het contract open te breken indien het beter uitkomt i.v.m. bijtelling wijzigingen.

Korte lijnen, no nonsense, afspraak =afspraak