Zeer tevreden voor wat betreft de relatie en accuratesse van de combinatie van buiten,- en binnendienst. Lees; Jan en Jelte. Vragen worden snel en goed beantwoord en de bereidwilligheid is goed.... Zeer tevreden voor wat betreft de relatie en accuratesse van de combinatie van buiten,- en binnendienst. Lees; Jan en Jelte. Vragen worden snel en goed beantwoord en de bereidwilligheid is goed.
Minder tevreden ben ik over de manier waarop ik telefonisch te woord wordt gestaan door de telefonistes. Dit is veelal direct in vries en met je en jij. Ik heb daar veel moeite mee.

Ik heb geen rechtstreeks contact met de lease maatschasppij. Loop allemaal via mijn werkgever.

Perfecte samenwerking en service. Prettige contact met de medewerkers van Friesland lease

Als er iets is b.v. een kapotte voorruit gaat het vlot,je meld het krijgt een aantal schade repartatie bedrijven door en het wordt allemaal intern geregeld als klant vind ik dit prima.

Zeer tevreden over de lease, aanvullende vragen inzake ruitbreuk of onderhoud worden snel opgepakt.

Waarschijnlijk is het een goed teken dat ik nauwelijks tot geen contact met de leasemaatschappij heb. De enkele keer dat er wel contact was ging dat zeer vriendelijk en snel.

Adequaat, vriendelijke en goed benaderbaar