Goed en meedenkende organisatie

Inmiddels al 7 jaar klant bij Frieslandlease als particuliere leaserijder. Vanaf dag 1 hele prettige contacten, goed advies, duidelijke communicatie, zowel per mail als per telefoon. Heldere... Inmiddels al 7 jaar klant bij Frieslandlease als particuliere leaserijder. Vanaf dag 1 hele prettige contacten, goed advies, duidelijke communicatie, zowel per mail als per telefoon. Heldere contracten, bekwame vriendelijke mensen. Gewoon echt top!

Prima ervaring met Friesland Lease. Ik heb het afgelopen half jaar veel problemen gehad met mijn auto (ongeveer 3 maanden in de garage gestaan omdat de garage de auto niet gerepareerd kreeg).... Prima ervaring met Friesland Lease. Ik heb het afgelopen half jaar veel problemen gehad met mijn auto (ongeveer 3 maanden in de garage gestaan omdat de garage de auto niet gerepareerd kreeg). Friesland Lease dacht in deze periode goed mee in oplossingen (vervangende auto) en hielp mee de dealer aan te sporen om de auto gerepareerd te krijgen.

Prima ervaringen met Friesland Lease.

Overall ben ik erg tevreden over Friesland Lease en met name de bereidwilligheid om te helpen met vragen. Zelf ben ik een nieuw lease contract aan het zoeken en Friesland Lease zet extra stappen om... Overall ben ik erg tevreden over Friesland Lease en met name de bereidwilligheid om te helpen met vragen. Zelf ben ik een nieuw lease contract aan het zoeken en Friesland Lease zet extra stappen om alles goed voor me uit te zoeken, mijn wensen zo goed mogelijk in kaart te brengen en ook hoe ik persoonlijk het voordeligste uit ben.

Ik wordt altijd snel geholpen, naar tevredenheid. Persoonlijk contact, korte lijntjes ... Prima.

Correct, snel en professioneel

Snelle en correcte afhandeling van vragen

Bevalt prima, snelle responstijd en helder antwoord.

Degelijk en betrouwbaar lease beddrijf.