Ik heb afgelopen jaar weinig te maken gehad met frieslandlease dus kan hier ook geen antwoord opgeven

Ervaring is goed! Heb paar maanden geleden voor werk met een klapband gestaan in het mooie België, ben goed geholpen en kreeg het bedrag binnen twee dagen keurig terug op mijn rekening.

Prettige lease maatschappij noiit geen problemen mee gehad

Geen bijzonderheden verder. Als er vragen zijn of er is een hulpvraag dan wordt er vrij snel op geantwoord of een oplossing gezocht.

Premie service, persoonlijk en betrouwbaar.

Als er al eens wat mis gaat wordt het altijd netjes opgelost. Op vragen altijd netjes en beleefd antwoord. Ook als een andere Collega van Frieslandlease er toevallig niet is dan pakt een andere... Als er al eens wat mis gaat wordt het altijd netjes opgelost. Op vragen altijd netjes en beleefd antwoord. Ook als een andere Collega van Frieslandlease er toevallig niet is dan pakt een andere collega het vraagstuk op en handelt het af. Bij Friesland Lease merk ik dat de Collega's onderling voor elkaar de kooltjes uit het vuur willen halen en dat is dan ook hun kracht.

De ervaring is tot nu toe goed. Er wordt vlot en kundig gereageerd op vragen en eventuele schademeldingen. Onderhoud wordt ook prima geregeld, dus weinig op aan te merken.

Prima ervaringen, geen klachten.