Ik ben zeer tevreden over de auto, maar ook over de afhandeling via Friesland Lease.

Wij hebben gemerkt dat er binnen FrieslandLease het e.e.a. is veranderd. De organisatie is behoorlijk gegroeid en dat heeft voor ons niet het positieve resultaat opgeleverd. De verwachting die wij... Wij hebben gemerkt dat er binnen FrieslandLease het e.e.a. is veranderd. De organisatie is behoorlijk gegroeid en dat heeft voor ons niet het positieve resultaat opgeleverd. De verwachting die wij hebben is helaas uitgebleven. Wij missen de betrokkenheid en het meedenken in onze visie zoals is aangegeven in de overeenkomst.

Ik lease mijn auto vanaf 1 april 2023 en heb tot nu toe geen uitgesproken mening omdat ik nog geen enkele negatieve ervaring heb ondervonden qua onderhoud, reparatie, contact ed

Heel snel na aanvraag was mijn auto al klaar! Sindsdien erg blij mee!

Ik ben vooral tevreden over het telefonische contact en dat er snel per mail terug gereageerd wordt.

Uiterst prettige partij. Persoonlijke benadering en uitstekende service!

Uitstekende communicatie; lekker snel schakelen en duidelijk.
Uitstekende communicatie; lekker snel schakelen en duidelijk.
Zaken goed voor elkaar en auto's snel leverbaar; ook de overname van een auto van een andere leasemaatschappij goed geregeld.

Prima. Helaas was de levering niet goed ingepland maar verder geen contact hoeven hebben. Banden waren lek, kon meteen dichtbij bij een Profile winkel terecht.

Deskundige medewerkers die mee denken met de klant.
Prijs-Kwlaiteit is goed