Mijn ervaringen met Friesland Lease zijn zonder meer goed. Ze zijn goed bereikbaar, de communicatie is helder en ze bieden écht alle ondersteuning die nodig is bij schade. Kan ze iedereen... Mijn ervaringen met Friesland Lease zijn zonder meer goed. Ze zijn goed bereikbaar, de communicatie is helder en ze bieden écht alle ondersteuning die nodig is bij schade. Kan ze iedereen aanraden.

De samenwerking met Friesland Lease ervaren wij als zeer plezierig. Als er vragen van onze kant zijn wordt er vlot gereageerd.

Onze ervaring is erg fijn met Friesland lease. de samenwerking verloopt altijd soepel.

Mijn ervaringen met Frieslandlease zijn overwegend positief, ze zijn goed bereikbaar en oplossingsgericht.
De randvoorwaarden van het contract zijn niet altijd duidelijk en worden zijn niet toegelicht, denk hierbij aan wel/geen vervangend vervoer, ruitenvloeistof, kosten wasstraat etc. Wellicht ligt dit gedeelte bij de werkgever en moet die in deze informatie voorzien.

Vanaf het begin tot het lopende contract goede service!

Tot nu toe prima. Er is wisseling van de wacht bij ons en ik vervul tijdelijk de functie van wagenpark beheerder.

Ik ben zeer tevreden met Friesland Lease. als ik een vraag heb krijg ik keurig netjes antwoordt en/of wordt hierover teruggebeld.
communicatie is goed.

Ik ben zeer tevreden over Friesland Lease.

Tot.nu toe ben ik zeer tevreden.