Zeer slechte informatie omtrent aflevering auto verder prima

Duidelijke communicatie en afhandeling van klacht , ontstaan doordat de afleverende dealer de aansluiting van een trekhaak niet had uitgevoerd. Door onze contactpersoon bij Friesland Lease direct... Duidelijke communicatie en afhandeling van klacht , ontstaan doordat de afleverende dealer de aansluiting van een trekhaak niet had uitgevoerd. Door onze contactpersoon bij Friesland Lease direct opgepakt en gelijk geregeld dat dit alsnog kostenloos bij onze lokale dealer naar onze tevredenheid werd hersteld. Prima!

Via een kennis aanbevolen gekregen.
En ik ben zeer tevreden.
Er lagen in eerste instantie de verkeerde banden op de auto toen ik hem op ging halen vorig jaar.
In Friesland ik...
Via een kennis aanbevolen gekregen.
En ik ben zeer tevreden.
In Friesland ik mocht ermee naar huis rijden in Roermond en hier bij de dealer een afspraak maken voor de juiste banden erop te laten zetten.
Zeer te vrede hoe dit verlopen is.
Nu bijna 1 jaar tevreden onderweg

Ik ben heel tevreden met Friesland Lease. De enkele keer dat ik bel, word ik heel correct te woord gestaan en goed geholpen.

Prima ervaring. Alles goed geregeld met de vanaf het begin toegewezen contactpersoon.

0mdat bij het leasen van een elektrische auto i.v.m. bijvoorbeeld de subsidie veel komt kijken heeft Friesland Lease me goed geholpen en was steeds bereikbaar voor advies.