Friesland lease

fietsleaser

Heel slecht

Afspraken niet nakomen

Christel

Heb via FrieslandLease een vanmoof. Ik zou iedereen willen waarschuwen: doe het niet!! Tenzij je een designfiets ik je huiskamer wil zetten om alleen naar te kijken. FrieslandLease doet helemaal... Heb via FrieslandLease een vanmoof. Ik zou iedereen willen waarschuwen: doe het niet!! Tenzij je een designfiets ik je huiskamer wil zetten om alleen naar te kijken. FrieslandLease doet helemaal niet en verschuilt zich achter de niet bestaande service van vanmoof. Hartstikke aardige mensen hoor maar ze doen niets voor je en beloven voortdurend erop terug te komen maar ze hebben nog nooit teruggebeld. Laat staan met een oplossing gekomen.

Aardige mensen. Super stipt met het innen van de maandelijkse bijdrage

Friesland Lease

In 2021 via Frieslandlease een 3 jarig leasecontract afgesloten voor een Van Moof fiets. Nu kennen we inmiddels allemaal de prestaties van Van Moof, maar Frieslandlease doet op geen enkele manier... In 2021 via Frieslandlease een 3 jarig leasecontract afgesloten voor een Van Moof fiets. Nu kennen we inmiddels allemaal de prestaties van Van Moof, maar Frieslandlease doet op geen enkele manier genoegdoening hierin. Vele malen gebeld, nooit teruggebeld, gemaild maar nooit teruggemaild door Frieslandlease. Je voelt je totaal geen klant terwijl wij wel elke maand betalen. Verschuilen zich helemaal achter Van Moof. Totaal zijn wij onze fiets meer dan 9 weken kwijt geweest door alle storingen en technische mankementen de afgelopen anderhalf jaar. Nooit was er een leenfiets beschikbaar. Na veel soebatten stelt Frieslandlease een (1) mnd! restitutie voor. Voor ons hoeft het niet meer. Na Van Moof krijgen we nu ook van Frieslandlease vlekken in onze nek. Ben nu bezig met opzeg procedure.

Receptie is telefonisch bereikbaar

Friesland Lease

Heel erg slecht. Ben mijn fiets al 3,5 maand kwijt door kapotte accu. Geen vervangende fiets, wel leasetermijnen doorbetalen. Zou diverse malen worden teruggebeld, maar dit gebeurt niet.... Heel erg slecht. Ben mijn fiets al 3,5 maand kwijt door kapotte accu. Geen vervangende fiets, wel leasetermijnen doorbetalen. Zou diverse malen worden teruggebeld, maar dit gebeurt niet. Fietsenmaker en ik zijn radeloos. Wordt afgedaan door medewerker aan de telefoon als bureaucratie. Nooit meer een fiets van deze club.

Alle ervaringen positief

Goed! Snel, beleefd en komen afspraken na

Heel positief!

Prettige samenwerking. Goed bereikbaar en zaken zijn snel opgelost.