Gelukkig was er bijna niks aan de hand, dus ervaring is positief.

We zijn erg blij de service en het persoonlijke contact vanuit Friesland Lease. De snelheid van reageren is hoog, de (financiele) voorstellen zijn scherp en passend bij de wensen, het meedenken en... We zijn erg blij de service en het persoonlijke contact vanuit Friesland Lease. De snelheid van reageren is hoog, de (financiele) voorstellen zijn scherp en passend bij de wensen, het meedenken en bv aanbieden van alternatieven spot-on en het contact pro-actief en vooral erg gezellig. Als ik zo zaken kon doen met al mijn leveranciers dan was het een feestje!

Prima, alles goed geregeld

Ik heb Frieslandlease leren kennen als een betrouwbare partij. Bovendien kunnen ze qua goed meekomen met de concurrentie.

Geen op/of aanmerkingen

Onze ervaring is matig. Moest heel vaak zelf achter alles aan gaan. Ook tankpassen zijn nooit aangeleverd als aangevraagd. Ging altijd in eerste instantie fout en moest dan opnieuw, na levering auto... Onze ervaring is matig. Moest heel vaak zelf achter alles aan gaan. Ook tankpassen zijn nooit aangeleverd als aangevraagd. Ging altijd in eerste instantie fout en moest dan opnieuw, na levering auto aangevraagd worden.

Zeer tevreden over Frieslandlease. Als er een probleem voordoet adviseren zij vakkundig en kunnen zij snel schakelen.

Goede service, denkt mee met de klant.

Er wordt snel gereageerd op vragen en situaties.