Flexibele en goede service van mijn contact personen.

Mooi bedijf beetje aanloop probleem maar is na telefonisch contact opgelost

Prima contactt. Hartelijk

Onlangs een heeft iemand schade gereden aan mijn auto. Waar voorheen veel vrijheid was om zelf een schadehersteller te kiezen is dit geminimaliseerd tot een aantal bedrijven. Gevolg. Vier maand... Onlangs een heeft iemand schade gereden aan mijn auto. Waar voorheen veel vrijheid was om zelf een schadehersteller te kiezen is dit geminimaliseerd tot een aantal bedrijven. Gevolg. Vier maand rijden in een kapotte auto, een schade die minimaal hersteld is en waar afspraken niet goed werden nagekomen. In het gesprek met de medewerker van Frieslandlease op voorhand aangegeven dat ik de wagen graag laat herstellen bij de hersteller die ook een vorige schade heeft hersteld. Hier kwam naar mijn mening te weinig reactie op tijdens het gesprek. Er werd vasthoudend verwezen naar de twee opties bij mij in de regio.
Resume een ontevreden berijder.

Hettraject om te komen tot een overeenkomst met de inzet van de gekozen auto was niet adequaat en dat zorgde ervoor dat aangeboden auto's ineens niet meer beschikbaar waren en hierdoor de... Hettraject om te komen tot een overeenkomst met de inzet van de gekozen auto was niet adequaat en dat zorgde ervoor dat aangeboden auto's ineens niet meer beschikbaar waren en hierdoor de levertijd aan ons (mij) opschoof

Auto’s worden slecht afgeleverd of uit gegeven

Friesland Lease is niet de betrokken die ze pretenderen te zijn. Je moet vaak achter ze aan. Simpele zaken die worden toegezegd, worden domweg vergeten. Bestellingen van nieuwe auto's lopen... Friesland Lease is niet de betrokken die ze pretenderen te zijn. Je moet vaak achter ze aan. Simpele zaken die worden toegezegd, worden domweg vergeten. Bestellingen van nieuwe auto's lopen zelfs regelmatig slecht. Ook is het met regelmaat gebeurd dat nieuwe autos worden afgeleverd zonder tank of laadpas. Deze werd vervolgens soms pas na enkele weken nageleverd... dit zorgt voor allerlei frustratie en gebruikers ONgemak.

Moeizame opstart, gaat nu goed, maar weinig interactie. Nog wel veel te bewerkelijk met energie thuisladen declareren

Dit is een test review.