Goed en snel geholpen

Persoonlijk contact, over het algemeen goed geregeld. alleen bereikbaarheid buiten kantooruren soms minder.

Het team van Friesland Lease is professioneel, behulpzaam en persoonlijk. Klant gericht en meedenkend bij het wisselen van wagens. Ook zijn ze voorlopers op het gebied van duurzaamheid, in mijn... Het team van Friesland Lease is professioneel, behulpzaam en persoonlijk. Klant gericht en meedenkend bij het wisselen van wagens. Ook zijn ze voorlopers op het gebied van duurzaamheid, in mijn persoonlijke ervaring al sinds 1998....... Fijn bedrijf, fijn team.

Mijn ervaring met Frieslandlease is al jaren prima < goed onderhoud en prima service.
En als er problemen zijn worden ze vlot opgelost of heb je snel vervangend vervoer.

Rijdt ondertussen een 18 jaar met een auto (diverse(-:) van Frieslandlease. Nooit geen onoverkomelijke uitdagingen gehad, altijd vriendelijk geholpen bij een schade of een vraag van andere aard.... Rijdt ondertussen een 18 jaar met een auto (diverse(-:) van Frieslandlease. Nooit geen onoverkomelijke uitdagingen gehad, altijd vriendelijk geholpen bij een schade of een vraag van andere aard. Gewoon TOP

Tot nu toe loopt alles soepel met de leasemaatschappij. Contact verloopt goed en de verbeterde app werkt beter en is overzichtelijker.

Plezierig in de contacten en adequate afhandeling van contract.