Prima. Oplossingsgericht en klantvriendelijk.

Het leveren van de auto duurde langer dan gepland, daar was wat onzekerheid over. Maar sinds ik de auto heb ben ik erg tevreden over de service. Ik krijg op tijd een bericht wanneer ik voor... Het leveren van de auto duurde langer dan gepland, daar was wat onzekerheid over. Maar sinds ik de auto heb ben ik erg tevreden over de service. Ik krijg op tijd een bericht wanneer ik voor onderhoudswerkzaamheden een afspraak moet maken en kan kiezen uit dealers bij mij in de buurt.

Bereikbaarheid laat soms te wensen over als je lange tijd niets hoort en je het herstellen van een fout gemaakt door Friesland Lease opgelost wil krijgen ( het leveren van een niet bestelde versie... Bereikbaarheid laat soms te wensen over als je lange tijd niets hoort en je het herstellen van een fout gemaakt door Friesland Lease opgelost wil krijgen ( het leveren van een niet bestelde versie van de auto)
Daarentegen was de prettige wijze en persoonlijke kontakt met een van de medewerkers zeer fijn. Ook de intentie waarbij ze proberen problemen op te lossen
Schade herstel in Nederland is een crime.
Probeer maar eens een fapsraak te maken binnen 3 maanden. Lukt niet.
Als particulier wel.
Met lease autos niet
Dat zouden de leasemaatschappijen beter moeten regelen

Ervaringen zijn goed te noemen. Duidelijke begeleiding gehad vanaf het moment van aanvragen tot levering van de auto.

Aangename contactmomenten en een eerlijk en heldere uitleg op defragmenteren die ik heb.

Korte lijntjes en contact voelt persoonlijk klantgericht