Over het algemeen wekt de leasemaatschappij een betrouwbare indruk.
Over het algemeen wekt de leasemaatschappij een betrouwbare indruk.
in het geval van schade en problemen moet er echter herhaald de zelfde vragen beantwoord worden welke bij aanvang als zodanig gemeld worden als een betere dienstverlening. Echter werkt dit dus niet.

Ik ben niet tevreden!

Zeer tevreden over het lease maatschappij

Algmene ervaring is tot dusver uitstekend!

In algemene zin tevreden. Ik wordt vrij snel maar altijd goed geholpen. Medewerkers zijn vriendelijk.

In zijn algemeenheid ben ik helemaal niet tevreden over Friesland Lease. De communicatie verloopt stroef, traag en alles behalve klantgericht. Van de 15 aanvragen die ik met ze heb doorlopen zijn de... In zijn algemeenheid ben ik helemaal niet tevreden over Friesland Lease. De communicatie verloopt stroef, traag en alles behalve klantgericht. Van de 15 aanvragen die ik met ze heb doorlopen zijn de aanvragen die goed en soepel zijn verlopen op 1 hand te tellen.

Ervaring met FL is heel eerlijk niet altijd goed. De communicatie naar onze wagenparkbeheerder en de leaserijders zelf was erg gebrekkig in de periode van het bestellen van mijn nieuwe auto.... Ervaring met FL is heel eerlijk niet altijd goed. De communicatie naar onze wagenparkbeheerder en de leaserijders zelf was erg gebrekkig in de periode van het bestellen van mijn nieuwe auto. Daarnaast duurde het enorm lang, kreeg ik weinig updates en bleek dat mijn auto al een paar weken klaar stond zonder dat te weten.

Ik ben al eens helemaal het bos ingestuurd door de leasemaatschappij met een sterretje in het voorruit. Dat resulteerde in een compleet nieuw voorrruit. Beetje jammer. Had niet gehoeven volgens mij.... Ik ben al eens helemaal het bos ingestuurd door de leasemaatschappij met een sterretje in het voorruit. Dat resulteerde in een compleet nieuw voorrruit. Beetje jammer. Had niet gehoeven volgens mij. Maar bij de tweede keer ging het allemaal wel goed.

De algemen ervaring is top