Tot dusver prima ervaring, fijne communicatie en snelle antwoorden op gestelde vragen

Dit jaar geen contact met ze gehad, dus weinig te melden

Goed bereikbaar, oplossingsgericht, goede service

Zeer te vreden, goede service

Prima, geen problemen.

Prima, correct, keurige afhandeling van schades, prima communicatie

De medewerkers van Frieslandlease zijn echt enorm behulpzaam en altijd ongelofelijk vriendelijk. Wanneer ik iets nodig heb, een vraag heb of iets moet regelen dan is dat altijd binnen no time... De medewerkers van Frieslandlease zijn echt enorm behulpzaam en altijd ongelofelijk vriendelijk. Wanneer ik iets nodig heb, een vraag heb of iets moet regelen dan is dat altijd binnen no time geregeld.

Prima, telefonische beantwoording is niet echt vriendelijk.

Over het algemeen tevereden over de service, helaas in het begin ging het er een en ander mis met afleveren van mijn vaste leasauto. Dit duurde enorm lang en ging tweemaal fout, waarbij ik onnodig... Over het algemeen tevereden over de service, helaas in het begin ging het er een en ander mis met afleveren van mijn vaste leasauto. Dit duurde enorm lang en ging tweemaal fout, waarbij ik onnodig thuis heb gezeten voor het omwisselen van de auto. Echter in een later stadium toen ik motorproblemen had met mijn auto ben ik super geholpen! Dit heeft mijn beeld totaal veranderd.