Ik vind dat het tot nu toe allemaal goed gaat

Heel fijne leasemaatschappij.

Duidelijk en overzichtelijk, sturen reminders voor APK, makkelijk te bereiken zowel over de telefoon als op locatie.

Friesland Lease is betrouwbaar en goed bereikbaar. Snel antwoord op vragen.

Mijn algemene ervaring is goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prettig contact door korte lijnen en persoonlijke benadering

Ik heb te maken met Friesland Lease als berijder en als teammanager van een groep collega's. Als teammanager heb ik nog geen positieve ervaring met deze leasemaatschappij. Tot nu toe zijn alle... Ik heb te maken met Friesland Lease als berijder en als teammanager van een groep collega's. Als teammanager heb ik nog geen positieve ervaring met deze leasemaatschappij. Tot nu toe zijn alle aangevraagde auto's (+/- 7) niet geleverd zonder meerdere keren ernaar te vragen. De communicatie over levering van auto's is niet proactief en hier dien je als manager/medewerker zelf achteraan te gaan. Door deze leasemaatschappij word je niet ontzorgd. Dit was ook te merken toen een collega een shortlease auto kreeg waarvoor hij zelf nog het onderhoud moest uitvoeren (5 maanden overtijd) terwijl deze auto al weken van te voren was aangevraagd. Aan de medewerker werd verteld dat het kwam door de korte termijn waarop hij was aangevraagd (?). Als berijder is dit niet anders, de auto kwam te laat na veel keer bellen en waar je zelf invloed hebt (onderhoud/schadeherstel) gaat het prima omdat dit buiten de LM om gaat.

Weinig mee te maken en dus tevreden