Mike Dijkstra

Druk, restaurantje vies, basketbalveld stuk

Beste Mike,
Beste Mike,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Met vriendelijk groet,

Wen

Het team heeft super geholpen bij de keuken en de balie dat alles goed ging.

Van Herwaarden

Leuk het springen, en goed georganiseerd allemaal.

Christine

Vind het wel heel leuk alleen als je een feestje hebt met kidneren van 3 uur maar je echt alleen maar een bepaalde tijd mag springen geeft dat toch een minder handige indeling. Je voelt je wel erg... Vind het wel heel leuk alleen als je een feestje hebt met kidneren van 3 uur maar je echt alleen maar een bepaalde tijd mag springen geeft dat toch een minder handige indeling. Je voelt je wel erg gedwongen in de tijd. Personeel is wel super aardig

Beste Christine,
Beste Christine,
Wat vervelend om te lezen dat het kinderfeestje niet helemaal naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Daria

Onbeschofte service medewerkers, die je schreeuwend aanspreken als je even schoenen boven een trap laat of als je foto wilt maken. Er wordt niks vooraf gecommuniceerd dat je 10 min pasje moet hallen... Onbeschofte service medewerkers, die je schreeuwend aanspreken als je even schoenen boven een trap laat of als je foto wilt maken. Er wordt niks vooraf gecommuniceerd dat je 10 min pasje moet hallen etc, bij de balie sta je halfuur zelfs als je alles vooraf hebt geboekt. Niemand ontvang je om naar je tafel te verwijzen

Beste Daria,
Beste Daria,
Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet helemaal naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Robert Gielisse

Wijziging regels. Je mag als begeleider niet meer mee met je kinderen van 7 want ‘dat is van hoger opgelegd omdat de capaciteit is verhoogd’. Het was rustig.

Voor mij is dit een reden...

Voor mij is dit een reden niet meer terug te komen. De prijzen zijn enorm omhoog, en ik zou dan zelf ook nog een kaartje moeten kopen om mn kind in de gaten te kunnen houden. Wat ontzettend slecht doordacht.