Boydens

Leuk maar klein beetje te weinig diversiteit in het aanbod

Jef

Supercalifragilistic

Van quathem justine

Superleuk en niet hectisch druk

Yc

Amateuristisch, zeker voor de prijs dat je betaald.
Had al water gekocht terwijl we er recht op hadden. Ipv dat direct klaar te zetten op de tafels.
Nul EHBO bij evt kleine ongevallen....
Amateuristisch, zeker voor de prijs dat je betaald.
Nul EHBO bij evt kleine ongevallen. Terwijl je met grote risico's zit.

Stefanie

Geen topervaring. We boekten een verjaardagsfeestje (behoorlijk prijzig voor het park, koude pannenkoeken en water) waarbij er geen duidelijke communicatie was op welke uren de kinderen konden... Geen topervaring. We boekten een verjaardagsfeestje (behoorlijk prijzig voor het park, koude pannenkoeken en water) waarbij er geen duidelijke communicatie was op welke uren de kinderen konden springen. Je boekt 3uur om 90” te springen en iets te eten, de pannenkoeken werden tijdens het springen al op tafel gezet en waren dus koud. Het park is in vergelijking met het vroegere Hangtime bijna niet gemoderniseerd, integendeel, we kregen nog springkousen van Hangtime ipv Jumpsquare. Het enige verschil is dat de prijzen hoger zijn en de service minder… Wel complimenten aan het weinige personeel (3 man voor 9 feestjes) die zijn best deed & vriendelijk bleef.

Jammer en bedroevend.
Waar het voorheen leuk vertoeven was met de kinderen blijkt dat de nieuwe eigenaars enkel uit zijn om op het eind van jaar winst te maken.
Niet proper, koude...
Jammer en bedroevend.
Niet proper, koude pannenkoeken, gemaakte afspraken die niet nagekomen worden, buiten speelruimte die niet open is etc...

Jammer maar ons zien ze niet meer terug

VC

Teleurstellend, heel prijzig voor weinig. Personeel onervaren, en niet vriendelijk

JP

Op zondagochtend: vuile, stinkende toiletten zonder toiletpapier; cafetaria met vuile en plakkerige tafels, aftandse en niet verzorgde speelruimte.
Nooit meer.

Vervaeke

Leuk voor de Kids

Bérard

Bod. Bof. Ik dacht dat met de verandering van Hangtime naar Jumpsquare een nieuwe frisse wind ging komen maar nee. Buiten Cola , Fanta, chips en dergelijke junkfood niets nieuws. De kinderen waren... Bod. Bof. Ik dacht dat met de verandering van Hangtime naar Jumpsquare een nieuwe frisse wind ging komen maar nee. Buiten Cola , Fanta, chips en dergelijke junkfood niets nieuws. De kinderen waren teleurgesteld.....