Cel

Niet top, prijs was hoger dan vroeger, verschillende trampolines waren stuk, de persoonlijke touch is weg, studenten houden het open, geen homemade gemberthee …

Jumpsquare

Ik begrijp niet waarom kinderen die groot genoeg zijn om alleen te jumpen moeten vergezeld worden door een betalende volwassene. Zeker niet omdat er best wel streng van een medewerker is voorzien.

Laura

Dit is het 2 de bezoek aan Jumpsquare sinds de overname (vroeger hangtime). Voor de 2e keer op rij was er heel weinig volk. De familiale sfeer en gezelligheid van vroeger is volledig weg. Heel... Dit is het 2 de bezoek aan Jumpsquare sinds de overname (vroeger hangtime). Voor de 2e keer op rij was er heel weinig volk. De familiale sfeer en gezelligheid van vroeger is volledig weg. Heel jammer want mijn man en ik konden daar een volledige namiddag rustig vertoeven en de kids konden zich heel lang bezighouden. Nu is de kaart heel beperkt geworden, prijzen naar omhoog en vooral de lekkere chai latté mis ik! De toiletten zijn in erbarmelijke staat. De vloer smerig, en geen haakje om je handtas aan op te hangen. Geen toiletpapier (of de rol zit vast door dingen die stuk zijn), geen papier om je handen af te drogen, handzeep op. Veel frustratie, weten dat je er toch een serieus bedrag voor neerlegt. Het positieve is de nieuwe trampoline met interactief beeldscherm.
Ik geef het nog eens een kans in de winter, maar heb er nog weinig vertrouwen in...

Bea

Super leuk voor de kids

Sylvie

Niet meer zo charmant als voorheen. Aankleding soberder. Toegang ravotgrot ingeperkt. Buitenspeelolaats afgesloten. Wij komen niet meer terug

Celine

Personeel was geweldig vriendelijk en behulpzaam.

Maar daar stopt het wel een beetje, sinds de verandering van hangtime naar jumpsquare vallen volgende zaken op.

- vuile...
Personeel was geweldig vriendelijk en behulpzaam.

- vuile toiletten, we waren bij opening gekomen tot 13 uur en geen enkel van de toiletten (mannen en vrouwen) had toiletpapier, 2 toiletten stroomden over en overal lag vuiligheid.

- begeleiders moeten nu betalen om mee te gaan, voorheen mocht je als ouder met een kleuter mee naar de toestellen of ze te helpen in en uit het ballenbad. Dit zorgt voor een duurdere uitstap.

- geen gratis drinkwater meer

- buitenspeeltuin is niet meer beschikbaar en terras ligt er ook armzalig bij.

- cafetaria is ook heel vuil geworden en plots staan er zetels voor de uitgang van het speeltuintje naar de cafetaria… bizar

Conclusie, na overname is het duurder geworden, vuiler en minder te doen. Dan zijn er betere alternatieven

Danny Cornelis

Een enorme teleurstelling

Liliane De Baets

Super

Kelly Debreuck

Jammer dat de speelgroot nu niet meer gratis is. De stimulans om langer te blijven zitten, de kids laten spelen, iets te drinken en te eten is volledig weg… Vroeger zaten we er 3 keer in de maand... Jammer dat de speelgroot nu niet meer gratis is. De stimulans om langer te blijven zitten, de kids laten spelen, iets te drinken en te eten is volledig weg… Vroeger zaten we er 3 keer in de maand met enkele ouders. Dit zal nu helaas niet meer gebeuren.