1908 beoordelingen

1908 Reviews

Prima afhandeling, betaling via de website ging moeilijk, na telefonisch contact is alles prima afgehandeld en zijn prima op de hoogte gehouden van de aflevering van onze bestelling.
De...
De website was erg traag en daardoor ga je toch twijfelen of dit wel een goed bedrijf is.

Keurig afgehandeld.

Gille4

Alles snel en perfect afgeleverd.

Hans

Apparatuur geleverd. Nog niet geïnstalleerd, want past niet in de betreffende kast doordat afstelmogelijkheid te beperkt is

Nee

Reactie Kast-inrichting.nl:

Beste heer Huistra,
Jammer dat u geen contact met ons heeft opgenomen, maar een review heeft geplaatst.
Graag horen wij van u wat er precies aan de hand is, zodat we dit kunnen...
Beste heer Huistra,
Graag horen wij van u wat er precies aan de hand is, zodat we dit kunnen oplossen.
U kunt ons bereiken via e-mail: info@kast-inrichting.nl of de servicelijn: 020-3319032.
Nicole Verhoeve-Bark
Kast-inrichting.nl

Bram

Snelle levering en service

Prijskwaliteit goed

Anita

Erg tevreden met mijn bestelling: tw 2 afvalbakjes, die perfect in de lade onder de spoelbak pasen. Was een hele zoektocht iets te vinden dat paste.

Snelle correcte levering

Robby Robijns

Inbouwstrijkplank besteld en alles keurig geleverd een paar dagen later, waarvoor dank.

A. Kenens

perfect materiaal
zeer aanvaardbare prijzen

Vandendriessche Christiane

Was de eerste keer dat wij iets gekocht hebben via de comjuter.
hebben ons goed geholpen voor de betaling.

Rullens

Duidelijke site, snelle levering.

Pummy

Snelle levering!! ??