1908 beoordelingen

1908 Reviews

Rene Tillmans Interieurbouw

Snelle levering en per email goede info

Ane de Boer

Uitstekend. Bestelling prima verzorgd.

Goed meedenken

gabriels johan

Ik heb op de site gevonden wat ik nodig had en veel keus in de branch en goed overzicht en goede uitleg.

invoudige uitleg wat het werken gemakelijk maakt en heel snelle levering en goede prijs .

Carla Scheepers

Geweldig, super snelle afwikkeling en je wordt constant op de hoogte gesteld over de gang van zaken.

zie bovenstaande toelichting

Vdk

Vlotte levering
Opm: levering in onwijs grote doos, met als inhoud slechts 1 kleine lade.
Vlotte levering
Opm: levering in onwijs grote doos, met als inhoud slechts 1 kleine lade.
Gebruiks aanwijzing en schroefmateriaal uitschuifbare draad mand ontbreken; vervelend, daar dan gezocht moet worden naar speciale schroeven, zodat de wieltjes in de geleider niet vastlopen.

Onbekend

Jose

Direct zonder problemen geleverd. Product, apothekerskast 40cm voor onderkast is lekker stevig. Mooie kwaliteit. Jammer dat er niet de benodigde schroefjes bij zaten.

Snel

Leonie de Vries

Fijn dat we telefonisch zo goed te woord zijn gestaan, echt meedenken en adviseren. Ik heb foto's gestuurd van de situatie, en daar is ook weer heel goed naar gekeken. Nog betere service dan bij... Fijn dat we telefonisch zo goed te woord zijn gestaan, echt meedenken en adviseren. Ik heb foto's gestuurd van de situatie, en daar is ook weer heel goed naar gekeken. Nog betere service dan bij sommige fysieke winkels

Klantvriendelijk
Meedenken

Herma

Praktische oplossingen voor in huis. Goede service.

aspeslagh

Heel goed

snelle levering en degelijke kwaliteit

L

Heeft een uitgebreid assortiment voor een goede prijs.

Uitgebreid assortiment