1908 beoordelingen

1908 Reviews

Meisner

Kijken bestellen uitpakken
Alles verliep HEEL goed

Sterke punten heb je alleen als er ook zwakke zijn.
En die waren er niet

Gerritse

Snelle levering, goed verpakt, goed materiaal.
Alleen jammer dat er een poolse gebruiksaanwijzing bij zat.

Gewoon goede ervaring

Hoogenboom

Goed materiaal en snel geleverd

Snelle levering en duidelijke web site

Karin

Goed. Alleen zou ik het product ophalen en werd het geleverd. Wat onhandig, maar niet heel erg

Snelle levering, goede prijs

van daele muriel

Niet te vertrouwen zaak. heel slecht. je bestelt en betaalt iets en je krijgt het niet in ontvangst, terwijl ze mailtjes sturen dat het verzonden is.

totaal niet

Reactie Kast-inrichting.nl:

Jammer dat u deze review plaats, tewijl wij u zojuist een mail hebben gestuurd met de status van uw pakket.
U heeft op 7 augustus een bestelling gedaan, en deze is ook daadwerkelijk op 7 augustus door ons verzonden.
DHL kon het pakket niet afgeven omdat u op het moment van aflevering niet thuis was, het pakket is vervolgens klaargelegd bij een DHL parcelshop en kan daar worden afgehaald.

Ostyn

Prima afhandeling van de levering

Eerste bestelling lukte betaling online niet, hierdoor dubbele bestelling gedaan. Via mail firma op de hoogte gebracht en is prima opgelost

Quinx Research

Vriendelijke snelle service

handige produkten, goede kwaliteit

A dekkers

Goeie service. Gelijk de dag na bestelling in huis!!

-snelle service.
-product goed omschreven.
-product werkt goed!

Dolores

Ze hadden een product waar ik verwoed naar op zoek was, en tegen een zeer voordelige prijs. Heel leuke ervaring!

Snelle levering.
Uitstekende communicatie.