1908 beoordelingen

1908 Reviews

Marc Defauw

Prima service! Snelle levering en dik in orde!

correctheid van de bestelling

goede communicatie over de voortgang . Duidelijke site

Frans Kappel

Goede correcte snelle levering

Ingrid Sinnema

Snelle afhandeling en verzending. Wel vind ik dat de midden steun wat aan de korte kant is ik heb de bouwmakt een nieuwe moeten kopen die ongeveer 18 cm langer is want nu hangt mijn kleding aan de... Snelle afhandeling en verzending. Wel vind ik dat de midden steun wat aan de korte kant is ik heb de bouwmakt een nieuwe moeten kopen die ongeveer 18 cm langer is want nu hangt mijn kleding aan de onderkant in de kreukels.

Snelle afhandeling en verzending.

Stevens Marleen

Alles naar wens duidelijk omschrijving van het artikel aan de telefoon

Zeer ruime keuze

E. Eyl

Alles prima, alleen de verpakking was zodanig dat ik bij het opensnijden van de doos ook een kras maakte in de antislipmat. Dat is minder fijn.

Philip de Haseth Möller

ER zat bijna 2 weken tussen de bestelling via internet en de levering, ik vond dat nogal lang.

het product is prima alsook de prijs.

Lauwers' Van der vennet Cynthia

Toegankelijke site , direct gevonden wat we zochten

Toegankelijke site

Pieter C Tabbernee

Prima - Vooral het snelle antwoord op mijn email vraag heb ik bijzonder op prijs gesteld. Ik heb wel een aantal opmerking over het aangekochte product:
- Het tijdraam van de bezorging is...
- Het tijdraam van de bezorging is wel heel ruim, een bezorgtijd tussen 09:00 uur en 16:00 uur zou wat preciezer mogen.
- Het aangeschafte product heeft een handleiding die wel heel mager is, nauwkeuriger/duidelijker lijkt verstandig.
- De handleiding (A4) geeft uitleg in alle talen echter geen Nederlands.
- Opmerking over de geleiders/glijders - deze moeten (de achterste) met een platverzonken kolomschroef worden gemonteerd, deze zijn te groot zodat de geleiders/glijders het volledig terug gaan tegenwerken. Ik heb deze kolomschroeven vervangen door een kleiner formaat.

Snelle afhandeling van de bestelling.