1908 beoordelingen

1908 Reviews

JB Zippro

Telefonisch contact duidelijk en vriendelijk, bestelling binnen 24 uur in huis via web winkel TOP !!!!!

D'Houst Eddy

Alles wat bestelling, communicatie, betaling en verzending betreft is dit vlekkeloos verlopen.
Wat DHL betreft kan ik dat niet zeggen. We zijn nu 30/05/2017 en ik heb mijn pakje nog niet ontvangen.
Ik vermoed dat dit vandaag zal zijn.
Maar daar kan Kast-inrichting.nl niets aan doen.

De snelheid waarmee alles behandeld is.

Johan

Ik heb mijn product snel gevonden op de website, daarna goed telefonisch van informatie voorzien en snel geleverd

Informatie service en snelle levering

H.Cools

Alles prima geregeld.

Goede communicatie.
Producten goede kwaliteit en degelijk verzonden.

Loes

Snelle levering,prima verpakt.

arkenbout

Is goed kan niet beter zo Door gaan

Ad Quirijnen

Haken passen niet .
Deze dus teruggestuurd.

Passende haken nog niet ontvangen

Reactie Kast-inrichting.nl:

Beste heer Quirijnen,
Met enige verbazing heb ik uw review gelezen.
Beste heer Quirijnen,
Met enige verbazing heb ik uw review gelezen.
Wij hebben na ontvangst van de bestelling nog telefonisch gecheckt of de bestelde haken wel in orde waren en of u niet liever de bijpassende witte haken wilde hebben. Dat was echter niet gewenst. Op dit moment hebben wij helaas nog geen retourzending van u ontvangen, waardoor het uiteraard niet mogelijk is dat wij e.e.a al hebben kunnen omruilen voor u.
Heeft u een track en trace code van het door verzonden pakket? Wij horen het graag van u
Nicole Verhoeve-Bark
Kast-inrichting.nl

Nn

Vlotte levering; prima

Van Caudenberg Guy

Eerste bestelling is bijzonder vlot en correct verlopen

Het bedrijf levert een prima service

Melgers

Snelle service!