1908 beoordelingen

1908 Reviews

A.P.C. de Kok

Uitstekende uitvoering van mijn opdracht.

De snelle en goede service op mijn telefoontje "ik kom er niet uit" en per omgaande
ontving ik de handleiding. Prima

A M

Zeer goed! Vlotte en correcte afhandeling van de bestelling .

Veel keuze. Kwaliteitsvolle producten. Levering gebeurde binnen de aangekondigde termijn.

Ton van der Zijden

Eerste contact was prima, de mensen van goede wil, maar erg lange levertijd en uiteindelijk werd een pakket geleverd met een hele moeilijke handleiding, terwijl wij een kast met een apart interieur... Eerste contact was prima, de mensen van goede wil, maar erg lange levertijd en uiteindelijk werd een pakket geleverd met een hele moeilijke handleiding, terwijl wij een kast met een apart interieur hadden verwacht. Verwachting en levering liepen te ver uiteen.

Veel flexibiliteit. Veel mogelijkheden. Aardige mensen.

Brons

Snelle afhandeling van de bestelling, via track and tracé te volgen en zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

Robbert

Bijzonder snel, plezierig en goedkoop het product voor mij verzorgd

Snel een product dat niet in het assortiment zat voor mij geregeld

H.Bloem

Prima, goed service en snelle afhandeling

Snelle en correcte afhandeling en goed te volgen via t&t.

Piet Driessen

Correct en tevreden

Nelly K

Snelle levering en goed product wat ik heb besteld.

Pieké

Goede en snelle service

Snelle reactie op mail en beantwoording van vraag met de goede foto

Bloem

Weet ik nog niet, want ik heb niets ontvangen. Was weg bij aflevering en hebben een briefje ontvangen van dhl dat het afgeleverd was. Mijn dochter heeft niets gevonden. Wij waren op reis en geen... Weet ik nog niet, want ik heb niets ontvangen. Was weg bij aflevering en hebben een briefje ontvangen van dhl dat het afgeleverd was. Mijn dochter heeft niets gevonden. Wij waren op reis en geen WiFi, vandaag wel vandaar de late reaktie. Ga jullie morgen bellen, want ben dan weer thuis.

Zie boven

Reactie Kast-inrichting.nl:

Beste heer Bloem,
Jammer dat u besloten heeft een negatieve review te schrijven. Wij zijn te allen tijde bereikbaar per e-mail en telefonisch van 09.00 tot 21.00 uur.
Wij hebben de status...
Beste heer Bloem,
Wij hebben de status van uw pakket gecontroleerd en het blijkt dat dit op 28 maart door DHL is afgeleverd bij de buren. Dit had u tevens kunnen controleren in de track and trace informatie die u per e-mail heeft ontvangen. Wij zullen voor de zekerheid bij DHL checken bij welke buren dit is afgeleverd, en horen graag van u of u de pakketten gevonden heeft.