1908 beoordelingen

1908 Reviews

Veenhof

Erg sneller service en duidelijke foto's en technische tekening bij de producten.

Technische foto bij producten.
Snelle service
Nette verzending

JT van Mourik

Prima. snelle levering. handleiding van het produkt helaas te vaag. ik ben al dagen aan het puzzelen hoe ik deze schuifmandjes in mijn kastje moet krijgen. Levering via DHL. De enige informatie die... Prima. snelle levering. handleiding van het produkt helaas te vaag. ik ben al dagen aan het puzzelen hoe ik deze schuifmandjes in mijn kastje moet krijgen. Levering via DHL. De enige informatie die ik kreeg was bezorgdatum en tussen 8.00 en 18.oo uur, nogsl ruim, kost een hele vrije dag.

snelle levering

Patrick Andries

Perfecte service

rob jansen

Mailcontact is erg slecht. reageren nooit of een keer heel laat.
Producten die je zelf in elkaar moet zetten zitten geen beschrijvingen bij.

ze leveren wat je besteld.

Reactie Kast-inrichting.nl:

Beste heer Jansen,
Beste heer Jansen,
Wij hebben uw bestelling ontvangen op 6 maart 's avonds, de bestelling is direct de volgende dag verzonden. Verder is er geen e-mail contact met u geweest, vandaar dat wij uw opmerking niet begrijpen. Daarnaast heeft u producten besteld die niet zelf in elkaar gezet dienen te worden. Wellicht is er iets door elkaar gehaald.
Graag ontvangen wij uw reactie, u kunt uiteraard ook de review herzien.
Nicole Verhoeve-Bark
Kast-inrichting.nl

R. Mulder

Reeds meerdere aankooen gedaan. Levering zeer snel, Prijzen wel aan de hoge kant. Kwaliteit producten goed.

Kastinrichting heeft bepaalde componenten die vrijwel niemand anders heeft.

P. Buijtelaar

Goed product - snelle levering

Veronica

Prima product. Levering conform belofte.

J. Heida

Al onze ideeën konden zonder probleem uitgevoerd worden, ook een kastje boven de wastafel waarbij zelfs de spiegel passend gemaakt werd voor onder het schuine dak. Op een punt kregen we advies om... Al onze ideeën konden zonder probleem uitgevoerd worden, ook een kastje boven de wastafel waarbij zelfs de spiegel passend gemaakt werd voor onder het schuine dak. Op een punt kregen we advies om het toch anders aan te pakken dan we zelf gedacht hadden, wat ons veel geld scheelde en in verhouding veel meer kastruimte opleverde. Over positief meedenken gesproken! Ook de mannen die monteerden waren niet snel tevreden en lieten de werkplaats dan iets over doen. Kostte wel wat meer tijd, maar met een prachtig resultaat.

Meedenken met de klant.
Buiten de box kunnen denken.
Zeer correcte afwerking.
Enthousiast personeel, die trots is op eigen product.

A den Breejen

Zeer goed

snelle levering

Willem Kiwiet

Uitstekend. Prima en snelle verzending en bezorging van uitstekende spullen.

Flexibel in noodzakelijke aanpassing bestelling. Erg plezierig contact en zeer bereidwillig om te helpen.