1908 beoordelingen

1908 Reviews

St. van Driel vof

3x iets besteld, 1x goed, 1x verkeerde aantal bezorgd, 1x beschadiging tijdens transport maar altijd goed en zonder problemen opgelost

service

Jp

Een snelle en correcte levering,als wij nog eens wat bestellen staat kastinrichting.nl zeker boven aan.

Michel

Vlotte levering en duidelijke website

Goede feedback wanneer bestelling geleverd word

A.Kock

Pantalonhanger telefonisch besteld,. Correct te woord gestaan. Levertijd acceptabel. Levering correct.
Alleen de montagehandleiding laat te wensen over qua duidelijkheid. Dankzij mijn technisch inzicht is het wel gelukt maar voor personen die niet technisch zijn is de handleiding te onduidelijk.

M van der Molen

Duidelijke communicatie en informatie via mail: bestelling, orderbevestiging, status van verzending, factuur. Ben heel tevreden met het product.

Zie boven

Louise Kleij

Goed, netjes en snel geleverd

Goed netjes en snel geleverd

Bb

In de eerste beoordeling verkeerde bedrijf beoordeeld. Snelle levering, alles netjes afgeleverd?

Alles netjes verpakt en snelle levering.

Defeau Gaby

Geen probleem , korrekte bediening

aanbod zeer varierend en vlugge levering

Meerschaert Marcel

De samenwerking was correct

Inlichtingen verschaffen -zeer up-to-date

R Bierings

Prima. erg hulpvaardig. Had een bestelling geplaatst en betaald, maar bedacht me later dat ik toch enkele artikelen wilde omruilen voor iets anders. Mailtje gestuurd en het werd meteen aangepast.

snel, hulpvaardig, scherp geprijsd.