1908 beoordelingen

1908 Reviews

gaarne behoud ik de optie om anoniem te blijven.

Ik kocht bij hen via de webwinkel een kledingstang van 1,50 meter met bijbehorende houders. Ik kreeg de stang tijdig geleverd, alhoewel op de site nergens stond hoe lang ik kon verwachten.
De...
De stang werd goed verpakt geleverd. Toen ik de houders erop zette, bleek de stang echter te breed, doordat de houders erg dik waren. Hier had ik geen rekening mee gehouden. Ik had het fijn gevonden als een bedrijf met ervaring hierin, mij op de hoogte ervan had gesteld dat ik met houders rekening moest houden. Nu moest ik zelf de stang alsnog bijzagen.
Tevens valt me op dat ik in de feedback geen duidelijke mogelijkheid heb om de verbeterpunten te kunnen opmerken. Wellicht is het een goed idee om dit toe te voegen aan jullie feedback concept.
Wellicht is het daarnaast ook handig om mensen uit te laten kiezen op welke dag het pakket bezorgd wordt. Zo kan men een beetje rekening ermee houden en thuis zijn. Ik vind het niet erg om langer te wachten, als ik dan thuis ben.

Keurige communicatie in de mails en een duidelijk bericht over wanneer ik mijn pakket kon verwachten.

groenendijk

Op voorraad was het product wat ik besteld had volgens jullie site. De volgende dag zou het binnen moeten komen. Vijf dagen later kwam het pas binnen..waarom? Ik heb er zelf moeten achteraan gaan,... Op voorraad was het product wat ik besteld had volgens jullie site. De volgende dag zou het binnen moeten komen. Vijf dagen later kwam het pas binnen..waarom? Ik heb er zelf moeten achteraan gaan, omdat jullie mijn bestelling waren vergeten.

Een vriendelijke klantenservice via de mail. Jammer dat er geen tegemoetkoming is voor de klant ter compensatie.

Zeer goed! Groot assortiment en snelle levering en service!

Snelheid.

Cor

Schhonmaakmiddel inbouwrek gekocht. Vrijdagmorgen besteld voorraadstatus was geel, daarom ff de servicebalie gebeld. Snel en vriendelijk contact, het rek was op voorrad en zou dezelfde dag nog... Schhonmaakmiddel inbouwrek gekocht. Vrijdagmorgen besteld voorraadstatus was geel, daarom ff de servicebalie gebeld. Snel en vriendelijk contact, het rek was op voorrad en zou dezelfde dag nog verstuurd worden. Zaterdagmorgen werd het pakket geleverd, het rek in goede staat ontvangen. Kortom prettige winkel om te kopen.

Krijgt juiste voorraad status en snel contact en scherpe prijs, andere webshop was het rek een stuk duurder.

Snelle levering, goede kwaliteit

H

Art. was niet op voorraad maar ik kreeg een vervangend art. met korting

Ik werd via mail prima op de hoogte gehouden

Erica

Snelle levering, allen mag de installatiehandleiding weloon wat duidelijker. Het was alleen in het Duits en voor een rechtsdraaiende kast ipv een links zoals wij besteld hadden. Hierdoor was het... Snelle levering, allen mag de installatiehandleiding weloon wat duidelijker. Het was alleen in het Duits en voor een rechtsdraaiende kast ipv een links zoals wij besteld hadden. Hierdoor was het even puzzelen lwat te doen

H.R.Janssen

Bij levering hulpstukken gelieve ook langere schroeven leveren.

safety & spray technics

Positief

snelle levering

Z. Bouwman

Zeer goed, betrouwbaar en stipt!

Goede informatie en bij twijfel wordt binnen het bedrijf feedback gegeven door collega's