1908 beoordelingen

1908 Reviews

Prince Bouw- & interieurwerken

Heel goed, voldeden aan de verwachtingen en aan de levering

voldoen aan de gemaakte afspraken

Hans Oeij

De levering is conform afspraak gedaan. Echter er ontbrak een onderdeel en bovendien was er onderdeel beschadigd geleverd. Ik heb toen zelf besloten om het ontbrekende onderdeel te halen en heb... De levering is conform afspraak gedaan. Echter er ontbrak een onderdeel en bovendien was er onderdeel beschadigd geleverd. Ik heb toen zelf besloten om het ontbrekende onderdeel te halen en heb gelijktijdig het beschadigde onderdeel ingeleverd. Dat ging soepel en probleemloos en het beschadigde onderdeel is nageleverd.

Flexibel en klantgedreven. Gericht op kwaliteit van de productent en levering. Denken mee in de oplossing (hebben bij mij zonder kosten te bereken extra ophangsetje voor maanden meegestuurd)

Roberto Perez- Meijton

Heel netjes en correct

de gemaakte afspraken zijn heel goed nagekomen

beata

Goede communicatie

beste kwaliteit,snel verzonden

Arwin Bouter

Erg goed, dag nadat ik besteld had was het product al in huis.

Overzichtelijk site, leverings snelheid.

Chris de wijs

Dat ze doen wat ze beloven!

Dat de uitschuif manden in de keukenkastjes van betere kwaliteit waren als ik gedacht had

Alex

Zeer ok

Snelheid

de smet guido

Correcte afhandeling, degelijk verpakt, goede service ( vraag op mail).

Htboogerd

Positief.wordt heel goed op de hoogte gehouden in het hele traject van het product, van bestelling tot aflevering.Niets op aan te merken.Ga zo door en blijf scherp Letten op de ontwikkelingen in... Positief.wordt heel goed op de hoogte gehouden in het hele traject van het product, van bestelling tot aflevering.Niets op aan te merken.Ga zo door en blijf scherp Letten op de ontwikkelingen in deze branche.

Kontakt en snel de goede informatie geleverd

HAK

Snelle levering, goed product