1908 beoordelingen

1908 Reviews

annekeklarenbeek@outlook.com

Het bestelde is op een goed verzorgende manier verpakt.
en dag er naar al bezorgt geweldig van dit bedrijf soms
moet je dagen wachten ,heb ik weer wat nodig bel ik hun
je wordt...
Het bestelde is op een goed verzorgende manier verpakt.
en dag er naar al bezorgt geweldig van dit bedrijf soms
moet je dagen wachten ,heb ik weer wat nodig bel ik hun
je wordt ook net behandelt en geeft ook goede informatie
mijn dank hiervoor

Het waren uitschuifladen voor keukenkastjes en 100%
kwaliteit

Van hove gunther

Supersnelle levering,zeer grondig verpakt,toppie

Levering ,

de mulder henk

Vlotte afhandeling : goede opvolging en verslaggeving van de bestelling, snelle levering. Helaas een summier pakket : geen meegeleverd bevestigingsmaterieel, geen handleiding, geen... Vlotte afhandeling : goede opvolging en verslaggeving van de bestelling, snelle levering. Helaas een summier pakket : geen meegeleverd bevestigingsmaterieel, geen handleiding, geen productspecificaties, geen merk (Chinees bulkproduct?)

pierre

nee

aalsters

de klant weet waar hij aan toe is

Annette

Prima site om snel te vinden wat je zoekt, correct verpakt en snel geleverd. Zoals je het graag wil bij een webwinkel!

Specialistische site, correcte afhandeling.

Stil-ontwerp

Goede collectie mooie artikelen, maar als je vier dezelfde komgrepen besteld wil niet zeggen dat ze ook hetzelfde zijn.

snelle levering, correcte afhandeling

Heidi

Prima aftersales, service

De geleverde kastmanden bleken beschadigd. Coulante oplossingen aangeboden waar wij een keuze uit konden maken. Prima service!

Rik My Company

Prima keukenkastlade!

Lade is prima, snel geleverd. Montage instructies ontbreken, dat kost puzzelen. Liever handleiding waarin staat waar die drie (!) wieltjes en dat grijze plastic schuifje voor dienen dan de nu... Lade is prima, snel geleverd. Montage instructies ontbreken, dat kost puzzelen. Liever handleiding waarin staat waar die drie (!) wieltjes en dat grijze plastic schuifje voor dienen dan de nu geleverde reclamefolder.

Jeroen de Klerk

Super !!