1908 beoordelingen

1908 Reviews

Frans Hereman

Latjes voor CD's

Zeer snelle levering, bestelling voldoet volledig aan de verwachting.

Raymond

Perfect wat ik moest hebben

Reeds 's anderendaags thuis besteld. perfect wat ik moest hebben

Manfred

Goed geregeld

Compleet, gemakkelijk, snel

P.J. van Gessel

Prima opgelost.

Snelle levering en netjes verpakt, alleen van een artikel zat de verkeerde erbij. Dit gemeld via mail en de volgende dag was het goede artikel al in huis! Prima en snel opgelost dus.

Jaspers

Vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling en vriendelijke mensen aan é telefoon

R. Peet

Handig in gebruik

Duidelijke beschrijving en snelle levering

Abbink

Goed en snel

Keukenrekje besteld, product ziet er prima uit en de levering snel en goed verpakt.
Wij zijn tevreden.

P. van Veen

De strijkplank

Heel vlugge en correcte bezorging

Luc Buyse

Aankopen garderobe accesoires

goede prijs , duidelijke website , snelle levering .Nog beter zou een geraamde leveringstermijn zijn indien geen voorraad doch niettegenstaande er blijkbaar geen voorraad was toch levering na 2... goede prijs , duidelijke website , snelle levering .Nog beter zou een geraamde leveringstermijn zijn indien geen voorraad doch niettegenstaande er blijkbaar geen voorraad was toch levering na 2 dagen ...niet slecht !

Charlotte

Zeer tevreden!

Eerst telefonisch contact gehad omdat ik een vraag had, keurig te woord gestaan. Na bestelling de volgende dag in huis, super snel! Moesten dingen op maat gemaakt worden en dat duurt meestal wel... Eerst telefonisch contact gehad omdat ik een vraag had, keurig te woord gestaan. Na bestelling de volgende dag in huis, super snel! Moesten dingen op maat gemaakt worden en dat duurt meestal wel langer maar niet bij dit bedrijf, super geregeld! Mooi product ook. Zeer tevreden, aanrader!